Wednesday, September 16, 2009

SelaMat HaRi RaYa AidiLfiTri



Sekejap je rasanya masa berlalu. Sedar tak sedar kita bakal meninggalkan Ramadhan yg mulia. Jika panjang umur setahun lagi kita akan bertemu bulan yg penuh nikmat ni. Sedar tak sedar gak, hari ni kita dah last keje..cepatnya cuti?!! Nak gi mana?!!!
hehehehe..serius! badan dah tak lalu nak kerja. kaki nak tegak2 lama pun tak leh. nak berjalan2 dalam lab bagai..lagipun kelas jumaat dah kita gantikan ke petang ni. n cuma khamis nanti ada lagi satu kelas. Time kasih pada kak lyza n kak hajjar yg sudi tolong kita. Wei...kita nak cuti panjang ni. InsyaAllah akan balik Dec nanti.

Cuti2 awal ni bukan nak biskut ke apa (walaupun ada rasa nak buat). nak rehat je kat umah. Nak bersedia mental n fizikal tuk sambut orang baru. InsyaAllah..so mungkin tak ber'update' la blog kita ni nanti..makin bersawang la. K sama2 kita tunggu 'Syawal Junior' k yang dijangka akan lahir pada Syawal nanti.

Jadi dikesempatan yg ada, kita dan suami ingin memohon maaf dari semua yg mengenali kami sekiranya kami ada melakukan salah dan silap sama ada secara sengaja atau pun tidak. Biasalah kadang2 bergurau tu, mungkin ada yg terasa kan. Mulut manusia. Kadang2 kita rasa kita cuma bergurau, tp mgkin ada gak insan yg tak leh time gurauan kita tu. Jadi maafkan kesalahan kecil atau besar kami tu. Moga lebaran kali ni lebih meriah dan "happening" dari tahun2 sebelumnya.

Juga pada kawan2 sekerja. kita mohon maaf kalo2 kita ada menyinggung hati semua. Org kata bila nak bersalin kena minta maaf dari semua. Mana tau ada yg terkecik hati ngan kita. Kita mungkin tak sengaja. Kdg2 mulut ni "terlepas" gak. So kita harap seme kawan2 doakan yang terbaik tuk kita, suami dan bakal bb yg akan lahir nanti. Juga doakan kita selamat lahirkan bb kita ni. InsyaAllah...

K semua..Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. 0-0..hehehehe...

2 comments:

Imma Yusri said...

lar kak syawal.. owg tau blog dapur Lilo jer.. upenyer ni blog ade macam2 cite selain sal makan.. hehehe...

SELAMAT HARI RAYA WAT KAK SYAWAL 1 FAMILY...

Mazris Batrisya said...

uish kamu..takkan nak heboh2...hehehehe

selamat hari raya gak buat cik imma sekeluarga..