Monday, July 21, 2008

Hari peRTAma kePalA dah FeniNG

Letih!!! Itulah keluhan pertama yang aku dengar dari mulut "partner" ku yang terbaru. Memang betul, masa mula2 aku masuk lab ni pun itulah yang aku rasa. Cam nak nangis pun ada. Bayangkanlah, nak cari tutor yang tak cukup tuk budak2..semua nak buat. Tapi lama2 alah bisa tegal biasa kan?

Hehehe...hari ni, hari pertama registration students. Setelah hampir 2 bulan dok sorang2 kat opis..akhirnya budak2 ni dtg balik. Dengan azam berbeza dgn wajah2 yg berbeza. Harap2 this semester aku tak dapat students yang byk masalah. Paham2 ajelah budak2 ni. lagi2 yang baru btol2 abis SPM..ada yg masih nak main, tak serius. Tapi kalo dapat yg betul2 pandai tu...tak terjawab kita..semua yg dia buat mesti tnya...why this? why this? why this?

Tapi apa2 pun inilah rezki aku. Aku puas dapat tolong budak2 ni. Dan lagi aku puas bila adanya students yg ucapkan terima kasih kat aku.. Rasa best sgt dpt tolong students ni..Harap this semester semuanya berjalan lancar tanpa "gangguan" dari students2 yg hmmmm...
Faham2 ajelah...
dahhhh.......................................

No comments: