Thursday, July 31, 2008

30 Julai datang lagi.........

Selamat Hari Lahir sayang...............
Hmmm Bahagianya hati bila mendengar ucapan sayang tepat jam 12.01am...
Malam tu macam biasa sambil2 menonton TV..
"Cyg..B minta maaf takada apa2 nak kasi adiah"
"La, B kan dah bagi 2 handbag kat cayang. Hadiah la tu" aku bukan kisah sangat pasal hadiah ni..Dah tua2 ni tak berapa kisah. Yang penting ada disisi orang2 yang ku sayang...
*********************************************************************************************
"B bangun...ada orang col..kilang kot" aku pun tak tau jam dah pukul berapa. Dlm hati mengutuk orang yang buat call. Tak tau ke orang tgh tidor..Nyata gangguan dari 'vibration' hp B buat aku terjaga..
B bangun terpisat2 mencari HP dia.
" Selamat Hari Lahir Sayang..Moga Panjang Umur dan dimurahkan rezki"
Aku terkezutttt........maknanya tadi bukan orang call B. tapi B set alarm semata-mata nak wish bday kat aku. Walaaaa.......terharunya aku. Ini lebih berharga dari hadiah kebendaan semata-mata...
Satu ciuman kasih dan penuh sayang diberikan pada aku.
"Terima Kasih B"...

B kembali menyambung tidur yang terganggu..Aku masih lagi terkenang ucapan ikhlas dari B tadi.
B memang macam tu...penuh dengan kejutan yang pastinya buat aku sentiasa teringatkan dia.
Cayang sayang B..

Buat kawan2 dan ahli keluarga yang mengucap selamat padaku...terima kasih semuanya. Moga doa yang diberikan jadi kenyataan dalam hidup ku nanti...

No comments: