Thursday, July 3, 2008

Salah Sangka

Siapa yang tak pernah salah sangka. Itu semua ada puncanya..Bila sesuatu jawapan yang diraih tak seperti sepatutnya. Atau paling tidak pun disebalik maksud kata-kata yang di ucapkan oleh seseorang. Siapa yang harus dipersalahkan. Yang tukang cerita atau yang tukang bertanya.

Berburuk sangka buruk juga la akibatnya. Hari ni aku juga turut melakukan kesilapan yang sama. Semuanya kerana salah sangka.

Tapi salah kah aku yang sememangnya punya hak untuk bertanya tapi tidak mendapat jawapan yang aku inginkan. Habis apa lagi yang harus aku andaikan selain membuat kesimpulan sendiri yang akhirnya mungkin menjurus kepada salah sangka.

Pada SIDIA yang telah aku ber salah sangka, maafkan aku seadanya. Aku cumalah insan kerdil yang tak lepas dari melakukan kesalahan.


No comments: